5.4.09

Kursus Pertanian


Hari ini juga jam 2.30 petang tadi telah diadakan Kursus Pertanian di Surau Taman Seri Jenaris. Taklimat telah disampaikan oleh En Abdul Halim Bin Ahmad dari Jabatan Pertanian Sungai Petani. Seramai 25 orang telah menyertai kursus tersebut. Adalah diharapkan agar peserta kursus telah dapat maklumat dan pelajaran didalam penanaman sayuran di sekeliling rumah kita atau di sekitar taman ini.

Koleksi Photo di Galeri 2

1 comment:

fazrin2211 said...

ye , dah ada kursus, tanah yg ada tepi2 rumah tu jgn dibiar, kalau semua ada kat rumah kan senang, tak payah gi pasal, tak payal gi paw jiran2 yg susah2 tanam. udara pun nyaman, bersih. takde le panas. bla panas mengeluh plakkan.
bukan susah mana pun, nak tak ak je. boleh gak bersenam2 petang2 daripada mengum**. tq tu je kawe nak kecek!